Dolgor píše:Mně přijde příznačné, že někdo si nestěžuje skoro nikdy a jiný pořád.
To je naprosta pravda. Takofa spravna moderni ofec si proste ze zasady nestezuje, protoze to neni dostatecne korektni. Navic naprosta vetsina fotoforumofec posuzuje, jak jsi sam spravne napsal jen podle toho, co sdili za info jine fotoofce treba ve svych recenzcih, pricemz ale i tyto fotoofce pouzivaji tu fototechniku tak macimalne k recenzim a jednou za rok k testu, jak AF preostruje z jeho PC na jeho playstation.
Dolgor píše:Dneska navíc je na fórech plno trolů, kteří si historky vymýšlejí a tapetují stejným textem celý internet.
naprosto souhlasim a ja chujoplet jim zase castecne uveril a v zapeti litoval, ze jsem uveril fotoineternetoodbornikorecenzentum. No nic, pokud by se nahodou situace nejak zasadne zmenila a ja jeste nekdy neco porizoval, tak fakt uz jen zasadne pres internet a vracet a vracet a vracet v pripadne sebemensi zavady. Zkusenost s pokusy o slusne osobni jednani mi rika, ze je to naivni a stupidni pokus.
Dolgor píše: Mám Nikony od roku 2005 a věci od Nikonu mě nikdy nezklamaly, abych si musel říct Dost. Servis jsem využil dvakrát a pokaždé na jedničku. 90 % mé nespokojenosti s fototechnikou se týkalo příslušenství třetích stran - Sigmy, Tokiny, Tamronu - obvykle kontrola kvality nebo na defekty náchylná konstrukce. Přitom počet kusů originálního příslušenství jsem měl víc.
Njn a svete div se, ja mam zkusenost opacnou, jestli to nebude tim, ze neni moc moudre pausalizovat.
Takze pro pripadne zajemce o Z system mam jednoducha doporuceni
1-pokud byste chteli pres FTZ pouziva objektivy tretich strach byt ty ktere maji deklarovanou plnou kompatibilitu, pocitejte s tim, ze to nemusi slapat zcela korektne a ze Nikon vas s tim neprijme s otevrenou naruci.
2-taky pocitejte s tim, ze porizujete ciste spotrebni elektroniku, ktera kus od kusu muze byt i dosti nespolehliva, pro jakoukoliv profesionalnejsi praci ci jen pro praci s pocitem jistoty velmi obtizne vyuzitelna.
Po zkusenostech s bodem 1 uz bod 2 nehodlam ani v ramci reklamacniho rizeni resit, bylo by to s velkou pravdepodobni vyhazovani penez, proste vice se vyplati pracovat a bud si vec poridit novou nebo nechat spravit na vlastni naklady - tot ma zkusenost s Nikonem 2020.
Asi jsem holt citlivka, ale me namichla jiz prvni 30minutivka stravena mnohocetnym a opakovanym mackanim tonovych voleb a pote po prepojeni marnym cekanim na prijeti hovoru.
Ale pro ceska ofec je to asi dost gůd proste.