Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz
"They have already stated that the reasons for using X-Trans don't apply for the larger high resolution sensor in the GFX. In addition Fuji were also concerned that the processing overhead of demosaicing larger GFX files from X-Trans CFA would cause issues."
tumek píše:Mě by jen zajímalo proč ten zázračný x-trans nemá GFX? Jinak sám mám FujiFilm xf a mě jako amatéra dost ten x-trans otravuje při zavedených postupech v editorech na které jsem byl zvyklý a které mi vyhovovaly. Dále pak ceny hlavně skel. Trošku mi vadí fanatičnost některých uctívačů tohoto systému. Já to beru, že je to systém jako každý jiný, má nějaké klady a zápory. A je krásné mít výběr... Jinak s tímto systémem rád fotím a to je nejdůležitější.
wikxzen píše:Každopádně jsem si stáhl a otevřel v C1 v12 raw z X-T3 @ISO160 z DPreview, vyzkoušel jeho "pružnost" a je to docela v pohodě.
Není to ale pro mě důvod změny mého X-Pro2 (stejný senzor a engine jako X-T2).
To už raději GFX50R. S GFX RAFy se skvěle pracuje - spousta možností, skvělá pružnost pro vylaďování, krásné barevné výsledky v různých nastaveních - je toho dost.
Podľa photozone tam je výrazný rozdiel:Dolgor píše: vliv kvality objektivů je i v tomhle případě spíš podružný.
dal som si tú námahu, k tomu len toľko, že natívne iso u fuji pokiaľ dobre pamätám bolo 200! takže 160 sa nemôže rovnať 200 kde by sa mali dosiahnúť najlepšie výsledkyFXE1 píše:No a ja Ti dám do pozornosti ISO 160, F XT3, + šírokáč za dva litre Hľadaj miesto bez šumu, straty kresby a detailov. A môžeš po celej ploche Úprimne. Samozrejme 1:1 , nie poštovú známku.
https://www.ephoto.sk/galeria/k-clanku/1260/?index=8
no myslím si že v stredoformáte už postráda význam. Význam má akurát u relatívne malého aps-c, kedy sa výstupmi dá priblížiť aj za cenu istých nedostatkov k ff, čo niektorí fotografi považujú za zázraktumek píše:Mě by jen zajímalo proč ten zázračný x-trans nemá GFX?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků